не ездите на пароходе
Здравствуйте!
Я вас очень сильно прошу, просто умоляю если кто-то сможет, переведите мне вот эту статью(можете сократить) на английский, я буду очень благодарен. Вы меня спасете!
Если сделаете прям не знаю как отблагодарить, что в моих силах будет сделаю.
статья.
Я вас очень сильно прошу, просто умоляю если кто-то сможет, переведите мне вот эту статью(можете сократить) на английский, я буду очень благодарен. Вы меня спасете!
Если сделаете прям не знаю как отблагодарить, что в моих силах будет сделаю.
статья.
Tibet was not included into the Chinese railway network due to Tibet's geographic location; one could get there only by airplane or car; that hampered the region's economic development. So, the construction of the Tsinghai-Tibet main line started in 2001: its second division, 1142 kilometres long, from the city of Golmud to Lhasa was completed in the summer of 2006. It is planned to extend the line to Shigatsze, Tibet's second large city, by 2010. The line is called “the great project” due to its great length and complex construction conditions. Many places of interest are located along the main line, including the Tsinghai lake, a mountainous, sparsely populated preserve district Kookooshili, and the palace of Potala, a major specimen of the Lamaist culture. However, its main feature is that it is the only railway that will cross the 5 kilometre altitude mark. All passenger carriages operating on it will have devices for additional supply of oxygen to passengers and protection from ultraviolet rays.